9. marts 2013

Nyt lækkert hår

Krøllet barbie hår !!!

Idag kom så dagen hvor jeg skulle have drømmehåret. Jeg har længe ventet på denne dag, og idag skulle det så være. 

Før: 

Efter: 
Jeg har fundet frem til Mpe extensions på Facebook. 
Jeg så billeder og tænkte - Jeg skal have hår på NU.. 

Mona som ejer Mpe extensions er en super dejlig og varm kvinde som får en til at føle sig hjemme med det samme. 
(også selv om jeg var kommet fra djævleøen til det mørke Jylland) 

Jeg skulle være i Vejle kl. 08.00 så jeg var meget tidligt oppe. 


Turen var super hyggelig og SÅ langt er der heller ikke. Jeg var hurtigt der over og klar til en FED dag. 

Vejle er en utrolig smuk by, som bestemt rummer LANGT mere end jeg havde forventet. - Positivt overrasket <3 

Jeg blev budt velkommen i Salon Fe hår  med store smil, jysk varme og hygge. Det var et dejligt sted midt i byen som jeg helt sikker vil anbefale til alle som bor i området. 

Jeg fik flettet 2 vævekanter, som er en meget fin fletning der ligger helt tæt på hovedbunden. Denne fletning syr man efterfølgende det nye hår fast i. 

Det gik faktisk rigtig hurtigt og så var jeg klar til påsyningen af håret. 
Desværre har jeg ingen billeder her imellem endnu. Men det endelige resultat er jeg helt tosset med.


Der var en fotograf med under hele processen og så snart de billeder ligger klar vil der komme meget mere på bloggen om metoden oplevelsen osv. 


Jeg bliver bare nød til at lægge denne op allerede nu fordi der er mange som allerede gerne vil se mere, og som ikke kan vente til fotografens billeder ligger klar. 


Hvad syntes du om mit nye barbie hår? 

Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål, jeg skal gøre mit bedste for at svare på det hele. 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com