14. januar 2013

Kærestebreve på Folketeatret

Unik teater oplevelse i Folke teatret!!!

Turen gik også forbi Folketeatret i weekenden. 
Jeg var inde og se forestillingen "Kærestebreve" Men Malene Schwartz og Jesper Langberg. 



Se mere om forestillingen i denne skønne video: 

Det var en anderledes men interessant forestilling om to menneskers brevskriveri til hinanden igennem hele livet. Kærligheden vokser trods store forskelle. 

Dette skulle være eftersigende være Jesper Langbergs sidste forestilling på teateret, og jeg er glad for at jeg har oplevet det. 


Det er et anderledes stykke hvor de blot sidder bag hvert deres skrivebord og læser brevene op for hinanden. 

Man er som tilskuer med fra starten af deres liv og sidder på første række til deres kærlighedsliv som vokser igennem hele deres liv.


Dette er som sagt en anderledes men unik teateroplevelse som jeg vil anbefale hvis man er teater interesseret eller gerne vil opleve Malene og Jesper på scenen.

Hvis du er blevet nysgerrig og gerne vil ind og se dette stykke, så kan du stadig nå det - der er stadig billetter at få. 


Skriv gerne til mig hvis du har set stykket, eller gerne vil ind og se det :) 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com