6. januar 2013

Hjælp til piger med store bryster

Fik bikini stress!!

Pludselig kom jeg til at tænke - 
"Du skal bruge en bikini til din ferie." 

skal den være retro, neutral, vild eller sød? 
 Fandt disse FEDE og retro ting, men så måtte jeg også lige tænke lidt praktisk :) 


FUCK - hvor finder man lige en på denne årstid i DK ? 
Jeg skrev på min facebook at jeg søgte gode steder, og der kom en masse fine bud. Problemer er bare, når man som mig går godt over en D skål kan det være svært at finde en fin bikini uden for sæsonen. 

Jeg ledte derfor en del på nettet, men alle dem jeg fandt var udsolgt eller blev slet ikke lavet i min størrelse. 

Det er bare ikke nemt at finde den HELT RIGTIGE bikini når man er under pres :) Men jeg søgte og søgte. 

Pludselig kom jeg ind på en hjemmeside: http://www.lace.dk/ som har undertøj, bikinier mm. fra str. D-K skål - YES så skulle jeg bare finde en jeg kunne li.

De havde rigtig mange fine ting og jeg kunne købe mig fattig der inde. Jeg opdagede at de havde fri fragt - hvilket jeg ELSKER + hvis man ville modtage deres nyhedsbrev fik man 5 % på hele købet - LÆKKERT 

Jeg endte med at finde frem til denne lækre sag:
Underdelen som passede til var jeg ikke helt vild med, så jeg har i stedet for bestilt en helt sort underdel som jeg så selv vil "pimpe" lidt når den kommer hjem :) 

Jeg glæder mig super meget til at modtage min bikini og prøve om den passer og lever op til mine forventninger ang. kvalitet osv.

Så snart jeg har fået den hjem skal jeg nok lave et indlæg om min oplevelse af firmaet og deres produkter :) 

Min Bikini kom og størrelserne var HELT FORKERT. Den var så stor at jeg kunne bruge den som HAT... 
NEJ det var ikke et HIT :(  - ØV ØV ØV ØV. 
Bestilte en ny efter en samtale med firmaet i en meget mindre størrelse. 
Den var stadig ALT FOR STOR - ÆV 
Så jeg har sendt hele lortet retur og venter nu på pengene også. 



CHANGE har jeg altid haft gode erfaringer med jeg så smuttede der ned idag. - YES DE KUNNE HJÆLPE MIG... 
Nu har jeg fået lagt to bikinier til side, så nu skal jeg lige vælge imellem de to.  Men min stress og panik er nu HELT OVERSTÅET.. 

TAK ELSKEDE CHANGE 
se mere her. 

Har du nemt ved at finde en bikini som er HELT rigtig ?
Eller kan du også gå helt i panik som mig? 

//Simse

1 kommentar:

  1. Hey, Simone. Ved at det er et gammelt indlæg, men ville lige kommentere. Change størrelse er voldsom små i størrelsen, så den størrelse du bruger i change er ikke størrelsen som du bruger i de engelske størrelser som bh'er på lace hovedsaligt er. Jeg bruger personligt 65K i change og 65G i freya og det er jo et voldsemt spring. Min normale "danske" bh størrelse er 65H. Så man skal kende mærket før man kan springe ud i bh'er på nettet :)

    SvarSlet

simsesworld@gmail.com