14. januar 2013

Far til fire location

Skolen fra Far til fire.

I weekenden var jeg en tur i Lyngby og så skal man, når man er filmnørd som mig... Liiiiiige forbi noget som minder om de gamle far til fire film. 


Jeg har efterhånden været forbi huset så mange gange, så det gad jeg ikke helt. Derfor blev det denne gang skolen. 
Den er så hyggelig den skole og så er der bare utrolig mange minder fra de gode gamle film. 


Jeg ELSKER film locations det er så sjovt at tage rundt og gense stederne fra de gamle danske film. 

Hvis du får lyst til at se dette sted så er der tale om Engelsborgskolen i Kongens Lyngby. 

Skriv gerne til mig hvis der er noget du vil vide ang. locationer til danske film - måske jeg ved det :) 

Har du været på dette sted, vil jeg gerne høre om din tur. 

Se mere fra en tidligere og lidt mere omfattende location tur jeg havde sidste år


//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com