18. december 2012

Bling Bling sko

Forny dine sko med Diamanter !!

Har du et par almindelige sorte sko som du gerne vil pimpe lidt med diamanter, så kommer her en fed løsning. 

Jeg havde selv et par almindelige, lidt kedelige sko som jeg syntes skulle have nyt liv. 

Derfor besluttede jeg at de skulle have diamanter på :) 

Frem med mit diamant kit og igang med skoene.

Billederne fanger ikke diamanterne så godt, derfor har jeg lavet denne lille video.



Før: 
 Jeg limer et lille område ad gangen og sætter så diamanter på. 
Denne fremgangsmåde kører jeg bare efter hele vejen rundt på det ønskede område. 

Jeg startede med hælen for at beslutte mig for om jeg skulle fortsætte, eller om jeg udelukkende skulle have det på hælen. Men jeg ELSKER diamanter, så jeg ville gerne have LIDT flere på. 
Så jeg fortsatte 

Jeg valgte at følge linjerne rundt på skoen og resultatet blev som dette. 
Jeg overvejede at sætte diamanter over ALT på skoen, men jeg stoppede dog her.
Når jeg så bliver træt af denne model, så kan jeg sætte diamanter over det hele, og så er det som om jeg får endnu et par nye sko. 

TIP:
Et godt råd hvis man gerne vil have diamanterne til at sidde tættere, så skal man købe diamanterne i flere forskelligestørrelser i samme farve. På den måde kan man bedre dække de små huller som opstår i mellem diamanterne. 


Fremgangs metoden er den samme som da jeg lavede bling bling armbånd. 
Den video kan du se her: 
og du kan læse mere om det på min blog lige her:


Vis mig gerne dine bling bling projekter <3 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com