9. november 2012

Pure Copenhagen

Lækker ny trøje!!

På Gavnø julemarked står Pure Copenhagen og sælger tøj fra 200-400 kr.

Jeg gik forbi og forelskede mig i så mange ting. 
Jeg hoppede i prøverummet og endte med 2 skønne ting. 

I dette indlæg vil jeg dog kun skrive om den ene, da jeg ikke har fået taget et billede med den anden. 


Denne lækre trøje kunne jeg ikke stå for. Det er en One size i det skønneste strik. Den er utrolig blød, og jeg elsker at have den på. Der er fine diamanter og sten på, som gør den ekstra fin. 
Jeg gav 400 kr. for den. 

Konceptet hos Pure Copenhagen er at de ikke har noget til over 400 kr. og så er det lige meget om det er sko, støvler, jakker eller trøjer. Jeg skal helt sikkert forbi deres butik i Lyngby, når jeg ikke længere har mega travlt. 

De havde rigtig mange lækre ting, og jeg er sikker på at der kommer mere på bloggen fra netop denne butik. 
Læs mere på deres facebookside her: 

Kender du til Pure Copenhagen og hvad er dine erfaringer evt.? 
Del gerne dine erfaringer her på bloggen 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com