20. oktober 2012

Rejsemessen i Øksenhallen

At rejse er at leve !!

Det var i min taske idag da jeg kørte hjemmefra 
Smart box - Brunch whit bubbles, Notesbog, kuglepen, rejsemesse billet, dankort og kontanter 
I dag stod den på rejsemesse i København. Jeg ville forbi og suge inspiration til den næste store rejse. 

Stedet for kvalitetsrejser, som man bør besøge hvis man ELSKER unikke rejser 
Hold nu op hvor er der mange rejseselskaber som tilbyder FEDE og unikke rejser. 
Da jeg ikke havde en idé om en specifik destination blev det ikke til de dybe samtaler hos de forskellige rejseselskaber. 

Men jeg fik en masse inspiration og fik åbnet øjnene for helt nye selskaber som bestemt skal med i overvejelsen når den store rejse skal findes. 
Profil rejser delte tasker ud og den anden pose fik jeg ved indgangen <3 
De farverige brochure kan man drukne i der inde. Jeg er af den type som ELSKER at have en masse med hjem, så tankerne og inspirationen kan fortsætte hjemme i sofaen. 

Jeg skal her til aften hygge her hjemme og kigge i alle mine lækre blade <3 

Der er også åbent på messen i morgen.  Billetterne koster 100 kr. i indgangen men klik på dette link og få dem for kun 50 kr. 


Hvor går din næste rejse hen? 
Hvor går din ULTIMATIVE rejse hen ? 

Jeg vil meget gerne høre fra dig - Kommenter gerne <3 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com