20. oktober 2012

Buch Copenhagen

Kan man forelske sig i en tøjbutik? 

Hvis dette er muligt, tror jeg det er sket for mig.

Klik på billedet og se deres Facebookside <3
Jeg fandt Buch Copenhagen på Facebook, hvor jeg straks forelskede mig i deres lækre luksuriøse bohemestil. Deres tøj er utroligt smukt, feminint og med sans for detaljer. 

Jeg ringede straks og fik lagt en trøje til side i deres butik på Østerbrogade 60 i København. 


Jeg har nu fået min trøje og jeg er allered SUPER glad for den. 

Den er så dejlig blød og i fantastisk lækker kvalitet og så gav jeg kun 299 kr. for den. Det er jo et FUND til de penge 
I <3 it

 Mit Outfit


 Skønne blonder ned ad ærmerne

Flere blonder og de lækre strikkede ærmer


Jeg er helt sikker på at jeg vil komme igen og handle endnu mere. De har så mange fede ting, at man skal passe på ikke at købe sig helt fattig. 
Jeg har allerede udset mig mit næste køb - og jeg glæder mig. 

Dette er bestemt et sted som jeg vil anbefale at man besøger.

Men pas på det kan være STÆRKT vanedannende.


//Simse

2 kommentarer:

  1. Jeg tror også der ligger en i Lyngby Storcenter... : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt rigtigt. Der ligger også en butik i Lyngby Storcenter.
      Jeg mener også at man kan købe og få tingene tilsendt igennem deres FB gruppe.

      Så folk som ikke kommer fra sjælland, har stadig mulighed for at køre SKØNNE ting

      Slet

simsesworld@gmail.com