12. juli 2012

Smukke steder på min vej

Steder jeg er forelsket i <3 

Dette smukke hus i Præstø by emmer af charme og sommerhygge med alle se smukke blomster. 


 Amagergade bør ikke kun være kendt for Huset på Christans Havn og Rottehullet. Der er også andre charmerende og unikke huse i gaden. Jeg faldt personligt for dette med det sammen. 


 Dette billede er taget i de små hyggelige gader i Dragør. Jeg ELSKER Dragør, der er så fantastisk fredfyldt og smukt over det hele. 


 En sjov lille detalje fra et smukt hus i Dragør.  Jeg kunne forestille mig at dette er et toiletvindue, så i stedet for at tone det med ucharmerende film, har man valgt at male på vinduet. Jeg syntes at det passer fantastisk til et hus med charme og sjæl. 


 En smuk går fra området omkring lyngby. Næsten ved indgangen til Dyrehaven. Her var meget fredfyld og charmerende. Man fik lyst til at blive der længe for at suge stemningen til sig. 
Gården har yderligere været med i filmene: Mosekongen, Fløjtespilleren, Arvingen og Flintesønnerne 


 Dette billede er fra en skole i Lyngby området. Smukke bygninger og flotte blomster præger billedet her. Sådan et sted ville jeg gerne have gået i skole. - Det gør det samtidig endnu mere unikt at det er netop på dette skole at man har optaget de gamle Far til Fire film. 


 Måtte stoppe her for at tage billeder. Der var så lækkert, og helt sikkert et sted jeg vil tage forbi en anden gang også. 


Denne gård giver en lyst til at flytte ind. Jeg kunne blive her i timevis og bare nyde freden, charmen stilen mm. Hvis dette sted nogen sinde kommer til salg (hvilket det nok ikke gør) så er jeg klar til at købe det lige med det samme. Her er SÅ skønt. 
Denne gård er også med i filmen "Vagabonderne på Bakkegården" hvor gården netop er Bakkegården. 


Der kommer nok meget mere på af denne slags. Syntes jeg ville dele disse smukke billeder med andre. 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com