17. maj 2012

DIY - Bling Bling armbånd

Træ armbåndet ligner nu en MILLION 




Arbejdet starter her: 
 Træ armbånd, maling, pensler, Lim, diamanter, og "diamant opsamler" + burn ( I <3 ) 
Godt tip: husk en voksdug så bord osv. ikke tager skade. 


 Det rå træ armbånd skal males sort, fordi jeg gerne vil have sorte diamanter på. 

Så blev det færdigmalet og nu skal det bare tørre, så er vi klar til BLING BLING, med diamanter 
Jeg bruger sorte diamanter til dette armbånd - og de er i 3 forskellige størrelser, så der kommer lidt spil i det, og ikke bare er ens over det hele. 

Her er et billede da jeg næsten er færdig, jeg mangler bare det sidste. 


Det endelige resultat
Jeg overvejer også at sætte diamanter på siderne, men det tænker jeg lidt over endnu. 

Her kommer 2 videoer, så du kan se hvordan jeg laver det, og hvordan det endelige resultat er blevet "live" 




Skriv til mig hvis du vil høre mere - husk jeg kan hjælpe med billige træ armbånd. 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com