26. april 2012

Change er min nye ven

Alle bør gøre sig selv den tjeneste at besøge Change og købe sig undertøj som passer perfekt.


Jeg har i den senere tid været utilfreds over at mit undertøj sad rigtig skidt, og besluttede mig derfor for at gå ind og blive målt og vejledt til at finde de helt rigtige modeller til min krop.


Man skal ikke få et CHOK når de fortæller en at man har et meget højt bogstav og tænke "Du er da helt fra den" Nej i stedet for skal man gå ind og prøve tingene. I Change har de forskellige typer og man kan på den måde finde en model som passer meget bedre end andet.

Jeg fik en perfekt vejledning og er nu klar over hvad jeg skal kigge efter, og hvilken størrelse jeg skal lede efter for at opnå den helt rigtige følelse af undertøj. 

Jeg foretrækker efter besøget deres Balconette modeller og er forelsket i mange af de modeller.  

Gå selv ind forbi deres hjemmeside og find dine modeller

TIP: 
1) Giv dig den tid det tager, du skal ikke gå ind og få denne vejledning hvis du kun har 20 min. 

2) Du får den bedste vejledning hvis de må hjælpe dig, så hvis du ikke bryder dig om at stå helt bar der inde så sørg for at have en stropbluse på, som du kan hive op til Bh'en når de skal hjælpe dig.

3) Husk at medarbejderne er der for dig, og føl dig ikke til besvær, hvis du beder om andre størrelser, modeller eller andet. 

4) Gør dig "lækker" inden du tager af sted. Hvis man føler sig godt tilpas med sig selv får man en langt bedre oplevelse når man finder undertøj som bare passer perfekt. 

5) Bliv medlem ved første køb. De har mange kampanger hvor du får 2 sæt for 1 sæts pris. Hvis du bliver VIP får du 20 % på alt. Du får en "profil" i deres system så ALLE kan købe gaver som passer til dig i fremtiden blot ved at oplyse dit TLF. nummer. 

6) Hellere prøve 10 forskellige bh'er og find den helt rigtige end at komme hjem med noget som du ikke bliver glad for. 

7) Hvis du vil finde den rette størrelse i trusser skal du tage dem i hver sidde (lagt sammen) og køre dem rundt om din hals. Hvis de kan nå rundt om din hals - så passer de <3 


Livet er for kort til dårligt undertøj <3 

//Simse

Del gerne med dine venner på Facebook eller andre steder <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com